Cumartesi, Kasım 05, 2011

NPC Rehberi

NPC'ler?
NPC'nin açılımı Non-Player Character(Oyuncu olmayan karakter)dir. Terraria'da NPC'lerin farklı görevleri vardır. Örneğin biri eşya satar, diğeri canımızı doldurur vb.)

NPC Listesi
Guide

Worldu yarattığımızda direk olarak karşımıza çıkar. Guide ile konuşup, Crafting menüsüne girip, oradaki boşluğa istediğimiz eşyayı koyarak o eşyayla neler yapabileceğimizi görebiliriz.

Merchant
Sunucudaki tüm oyuncular en az 50 silver topladığında spawn olur. Gerekli bir sürü eşyayı Merchant'da bulabilir, eşyalarınızı satabilirsiniz.

Nurse
Nurse, yani hemşire Life Crystal bulup, kullandığımızda gelir. Para karşılığı canımızı doldurabilir.
Demolitionist
Bir yerden patlayıcı bulduğunuzda gelir, patlayıcı satar.
Arms Dealer
Silaha sahip olduğumuzda spawn olur, mermi ve silah satar.

Dryad
Bir boss kestiğimizde gelir. Seed, acorn vb. şeyler satar. Ayrıyetten item olarak Dirt Rod satar. (Dirtü yeşillik yapmaya yarar.)

Old Man
Dungeonun girişinde bulunur, Skeletron'u çağırmaya yarar. Skeletron'u kestiğimizde ortadan kalkar.

Clothier
Skeletron'u kestikten sonra gelir, kıyafet satar. Öldüğünde şapkası düşer.

29 yorum:

  1. abi ben 2 boss öldürdüm bir kafatası 2 büyük göz

    YanıtlaSil
  2. O zaman Clothier ve Old Man gelmiş olması lazım.

    YanıtlaSil
  3. Evinde fazladan oda yoksa gelmemiş olabilir.

    YanıtlaSil
  4. şey nurse öldü geri gelmio ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  5. Benim patlayıcım var boss kestim silahım var , 5 adet boş odam da var ama gelmesi gereken 3 NPC gelmedi aradan 1 hafta geçti nerdeyse hala gelmediler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim o odalarda masa ve sandalye varmı yoksa koy o zaman gelir

      Sil
  6. Evlerin NPC'lerin kalabilmesi için uygun olduğuna emin misiniz?

    YanıtlaSil
  7. Nasıl yani ? .
    her odada 10 tane falan torch 2 sandalye 1 masa var ?

    YanıtlaSil
  8. Arkaplanı doldurdunuz mu? Açık yerleride kapadınız mı? Eğer odalar kapıyla vs. ayrılmadıysa da tek olarak görünür. 1.1.1 sürümüne geçtiyseniz "ESC" tuşuna basıp sağ menüden ev işaretine tıklayın, oradan soru işaretine tıklayıp evinize tıklayın sorunun ne olduğu yazacaktır.

    YanıtlaSil
  9. tahtadan bi oda yap (evinin üst katına tercih ederim aşşağı yaparsan kafalarına göre geziyolar) odayı yaptıktan sonra wood Wall ile odanın arka kısımlarını çatlak kalmıyacak şekilde kapat 1 masa koy ve hemen yayına masaya bakıcak şekilde sandalye koy
    beklemeye başla

    YanıtlaSil
  10. oda başka odalarla birleşmiş olabilir kapı ve ya duvarla ayırabilirsin

    YanıtlaSil
  11. Bende 27 tane life crystal var 5 tanesini kullandım nurse gelmedi resmen kafayı yedim imdat yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  12. Bende 27 life crystal var 5 ini kullandım nurse gelmedi kafayı yedim

    YanıtlaSil
  13. Ben evi yaptım sadece guide geldi ayrıca 2 eye of cthulhu, 7 eather of worlds ve 1 king slime öldürdüm musketim var hala gelmediler

    YanıtlaSil
  14. Ben toplam 9 tane boss öldürdüm hala gelmediler

    YanıtlaSil
  15. Ben dokuz tane boss öldürdüm hala gelmediler ve dediğiniz gibi yaptım sadece guide geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evler npc'lerin gelmesi için uygun değildir. terraria wiki'den npcler için uygun ev buildlerine bakabilirsin.

      Sil
  16. Android terraraia ya ios terraria oyuncuları katılabiliyor ama android terraria oyuncuları ios terraria ya neden katilamiyor??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala aynı sorun devam ediyor mu? geç cevap için üzgünüm.

      Sil
  17. peki tablette nasıl oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabletinin işletim sistemi ios ise apple store'dan, android ise google play'den oyunu satın alabilirsin. fiyatı 10tl civarı olması gerekiyor.

      Sil
    2. Arkadaşlar aptoide adında bir mağaza var onu indirip kurun terraria son sürüm bedava

      Sil
  18. Demolitionist grenade bulunca gelir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. grenade'den fazla emin değilimde bomba bulunca uygun evin varsa kesinlikle geliyor.

      Sil
  19. Guide evde ne işe yarıyo sadece konuşuyozmu

    YanıtlaSil
  20. delirdim yaa plantera kestim 5.kere hala cyborg gelmedi

    YanıtlaSil